کاخ سپید ملل

07 دسامبر 2020

بدون دیدگاه

پیکاپ پاسپورت کانادا

پیکاپ پاسپورت کانادا یکی از خدماتی است که در راه اخذ ویزا می توان از آن استفاده کرد. اما پیکاپ ویزای کانادا چیست؟ برخی از کشورها به دلایل سیاسی و بین المللی در ایران سفارت خانه ای ندارند و به همین جهت برای اخذ ویزای این کشورها باید به کشورهای همسایه سفر کرد.

  • نوع خدمات: غیر حضوری     
  • نوع ویزا: کانادا     
  • مدت زمان: 4 تا 6 هفته   
  • مزیت: دریافت ویزا بدون نیاز به سفر         
برای تماس با ما کلیک کنید
پیکاپ ویزای کانادا

پیکاپ ویزای کاناد چیست؟

انگشت نگاری ویزای کانادا

کانادا یکی از کشورهایی است که در ایران سفارت خانه ندارد

و به همین جهت برای این که موفق به اخذ ویزای آن شوید باید به کشورهای همسایه سفر کنید.

به عنوان مثال انگلیس در کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی و … سفارت خانه دارد و متقاضیان اخذ ویزا می توانند به این کشورها سفر کنند تا درخواست اخذ ویزای خود را به سفارت ابلاغ کنند.

پس از این در صورتی که سفارت با درخواست شما موافقت کرد باید برای اخذ ویزا دوباره به سفارت مراجعه کنید. خب این موضوع نیاز به سفری مجدد به یکی از این کشورها دارد. در این صورت باید دوباره به این کشورها مراجعه کنید تا موفق به اخذ ویزا شوید.

مقدمه

پیکاپ ویزا یا همان پیکاپ پاسپورت در اصطلاح به روند ارسال گذرنامه به سفارت و بازگرداندن آن همراه با ویزا به متقاضی گفته می‌شود.

اگرچه حضور شما برای مصاحبه یا انگشت نگاری الزامی است

ولی بعد از صدور ویزا، نیازی به حضور برای الصاق ویزا نیست.

در نتیجه خیلی از متقاضیان با توجه به وقت و هزینه‌ای که صرف مسافرت به کشور واسط می‌شود،

ترجیح می‌دهند مدارک خود را به فرد دیگری بدهند تا به عنوان نماینده، کارهای آن‌ها را انجام دهد.

پیکاپ ویزای کانادا

مراحل پیکاپ پاسپورت کانادا

مرحله اول برای اخذ ویزا این است که ایمیلی از سوی سفارت مبنی بر ویزا شدن برایتان ارسال شود. پس از این که این ایمیل را دریافت کردید یک ماه فرصت دارید تا ویزای این کشور را اخذ کردید. در نظر داشته باشید که برای اخذ این ویزا باید ایمیل سفارت را هم همراه خود داشته باشید.

این ایمیل را پرینت گرفته و با گذرنامه خود به مشاورین مجرب کاخ سپید ملل در پشتیبانی این سایت مراجعه کنید. به این ترتیب در کمترین زمان ممکن می توانید ویزای خود را اخذ کنید. مشاورین ما در کمترین زمان ممکن پیکاپ پاسپورت کانادا را برای شما انجام می دهند.

سومین مرحله هم که بهترین مرحله آن است دریافت ویزا درب منزل است. به راحتی می توانید ویزای خود را اخذ کنید و با توجه به برنامه ای که دارید سفر خود را آغاز کنید. با استفاده از پیکاپ پاسپورت می توانید با صرف کمترین وقت و هزینه به آنچه می خواهید برسید.

مدارک لازم برای پیکاپ ویزا کانادا

برای این که پیکاپ پاسپورت کانادا را انجام دهید باید مدارکی را به کاخ سپید ملل ارائه دهید تا بتوانید با ارائه این مدارک به سفارت ویزای شما را اخذ کنیم.

  1. پرینت ایمیل برای سفارت

این ایمیل باید نشان دهد که سفارت با اخذ ویزای شما موافقت کرده و به این ترتیب می توانید ویزای خود را دریافت نمایید. این ایمیل باید پرینت بگیرید و به ما تحویل دهید تا در کمترین زمان ممکن ویزای شما را اخذ کنیم.

  1. گذرنامه

گذرنامه خود را باید به ما تحویل دهید تا در کمترین زمان ممکن ویزای شما را در آن درج کنیم و به شما تحویل دهیم. صفحه آخر گذرنامه باید امضا شود تا مورد قبول سفارت واقع گردد.

  1. فرم وکالت نامه

باید فرمی را تنظیم کرده و امضا کنید تا ما به عنوان نماینده قانونی شما برای اخذ ویزایتان اقدام کنیم و این ویزا را برای شما دریافت کنیم.

پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه

برای پیکاپ ویزای کانادا از ترکیه کارشناسان کاخ سپید ملل پاسپورت متقاضی را  از طریق پروازهای مختص پیکاپ به سفارت کانادا در آنکارا ارسال کرده و پس از انجام مراحل اداری، پاسپورت مهرخورده را با اولین پرواز به تهران بازمی‌گردانند تا تحویل متقاضی گردد. اگرچه نمی‌توان زمان دقیقی برای خدمات پیکاپ تعیین نمود ولی به جرات می‌توان گفت با توجه به انجام صفر تا صدی مراحل کار و پرواز منظم در هفته، کاخ سپید ملل سریع‌ترین خدمات را در زمینه پیکاپ پاسورت در کشور ارائه می‌دهد.

  • پیکاپ ویزای کانادا از استانبولبرای پیکاپ ویزای کانادا از استانبول ما پاسپورت شما را  ارسال می کنیم و پس از انجام کارهای اداری توسط سفارت کانادا، پاسپورت مهر خورده را بازمی‌گردانیم تا به شما تحویل دهیم. اگرچه برای این کار نمی‌توان زمان دقیقی تعیین نمود.
  • پیکاپ ویزای کانادا از آنکارابرای پیکاپ ویزای کانادا از آنکارا، پاسپورت شما ارسال می‌شود و پس از انجام کارهای اداری توسط سفارت کانادا، پاسپورت مهرخورده به ایران بازگردانده می‌شود. اگرچه برای این کار نمی‌توان زمان دقیقی تعیین نمود

هزینه پیکاپ پاسپورت کانادا چقدر است؟

با کمترین هزینه می توانید پیکاپ را انجام دهید

و با صرف کمترین وقت و هزینه راهی کشور دیدنی کانادا شوید.

برای اطلاع دقیق از قیمت پیکاپ پاسپورت کانادا کافی است تا با ما تماس حاصل نمایید.

قیمت پیکاپ ویزای کانادا

پرتکرارترین سوالات پیکاپ ویزای کانادا

آیا پیکاپ پاسپورت کانادا با وجود محدودیت های فعلی انجام می شود؟

بله، از اواسط تیر ماه سفارت کانادا در آنکارا خدمات خود را به صورت محدود از سرگرفته و پس از چند ماه تعلیق فعالیت خوشبختانه خدمات پیکاپ را از سر گرفته است

آیا پیکاپ ویزای کانادا از مشهد، اصفهان و دیگر شهرها انجام می شود؟

بله، فرقی نمی کند از کجای ایران قصد پیکاپ ویزا داشته باشید. کافیست پاسپورت خود را به همراه نامه موافقت سفارت برای ویزاگردی ارسال کنید تا با امنیت کامل در کمترین زمان این امر را برای شما انجام دهد

آیا پیکاپ ویزا هزینه دارد؟

بله، هزینه ویزا به دو قسمت تقسیم می شود. بخشی از این هزینه باید برای سفارت پرداخت شود و بخشی از آن کارمز شرکت های مسافرتی خواهد بود که این خدمات را به شما ارائه می کنند. البته این هزینه در مقابل اینکه خودمان برای پیکاپ سفر کنیم خیلی ناچیز خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

تماس با کارشناسان کاخ سپید ملل